Persoonlijk advies van specialisten    Keuze uit de beste merken    Vakkundige werkplaats

Bike-x flavicon

Trek Slash+ 9.9 X0 AXS T-Type MERCURY

Trek Slash+ 9.9 X0 AXS T-Type MERCURY

 11.999,00

Informeer naar beschikbaarheid

Slash+ 9.9 EU XL Mercury

Artikelnummer: trek-slashp-9.9-x0-axs-t-type-mercury-2025 Categorie:

Beschrijving

De Slash+ 9.9 X0 AXS T-Type is een e-MTB met lichte ondersteuning en veel veerweg die gemaakt is om door ruig terrein de knallen. Hij geeft je precies de boost waar je zo naar snakt tijdens een pittige beklimming. De Slash+ combineert een high-pivot-ontwerp met veel veerweg dankzij een 170/170 mm RockShox Ultimate veerrpakket en de geruisloze ondersteuning van een TQ HPR50-motor die je precies genoeg ondersteuning biedt om beklimmingen leuk te maken zodat je sneller boven bent om er nog een paar rondjes uit te persen. Hij is uitgerust met elke denkbare upgrade Je bent klaar voor een next-level endurobike die op alle fronten uitblinkt. Daarnaast wil je de rijprestaties van een e-MTB, maar dan zonder het gewicht en het motorlawaai. Bovendien weet je dat upgrades belangrijk zijn en daarom kies je voor een topklasse high-pivot carbon frame met een lichte, maar robuuste SRAM X0 AXS draadloze transmissie en een opgewaardeerd veringspakket. Een OCLV Mountain Carbon frame met hoog draaipunt en een stille, maar krachtige TQ HPR50-motor (50 Nm. 250 W) inclusief een 580 Wh accu, een RockShox ZEB Ultimate Deluxe voorvork met 170 mm veerweg, DebonAir luchtvering en Charger 3.1 demper, plus een RockShox Vivid Ultimate achterdemper met 170 mm veerweg. Bontrager Line Pro 30 OCLV Mountain Carbon wielen (29″ voor, 27.5″ achter) voor wendbaarheid in ruw terrein, een RockShox Reverb dropper post, SRAM Maven Silver schijfremmen met vier remzuigers en een SRAM X0 AXS Transmission aandrijflijn met draadloos elektronisch schakelsysteem. Als je op zoek bent naar de beste endurobike plus een lekkere boost bergop, dan is de Slash+ 9.9 X0 AXS T-Type jouw fiets. Deze enduro e-MTB met hoog draaipunt en veel veerweg voelt zich in zijn element als je hem de sporen geeft op superruige afdalingen. Dankzij de motor brengt hij je ontspannen terug naar de top voor de volgende sessie. Je krijgt het natuurlijke rijgedrag en gevoel van een traditionele fiets, terwijl – Je hoeft niet in te leveren op de beklimming om ruig te kunnen afdalen. De Slash+ heeft het allemaal in zich met een trail-verpletterend high-pivot veersyteem en een stille motor die bijna onhoorbaar, maar wel voelbaar is op de trails – De TQ HPR50-motor is compact, licht en vrijwel geruisloos zodat jij je bijna ‘onzichtbaar’ kunt mengen tussen de traditionele fietsen en toch precies de juiste ondersteuning krijgt voor lange, slopende beklimmingen – Het hoge draaipunt van het veersysteem geeft je belachelijk veel controle op duivelse afdalingen, terwijl het zorgvuldig getunede anti-squat-systeem en de grote tussentandwielen pedaalterugslag voorkomen en het trappen verbazingwekkend efficiënt make – Je kunt de Slash+ koppelen aan de Trek Central app om de motorondersteuning naar eigen smaak te tunen, je ritten te plannen en te registreren, enzovoort – De interne accu is beschermd tegen wortels, rotsen en stenen, maar je kunt hem eenvoudig uitnemen met een multi-tool. Bovendien kun je een Range Extender toevoegen voor de dagen dat je echt de limiet wilt opzoeken Veringsontwerp met hooggeplaatst draaipunt Dankzij het hooggeplaatste scharnierpunt kan de as naar achteren bewegen wanneer de vering wordt ingedrukt. Het achterwiel beweegt dus mee in de richting van de kracht die obstakels erop uitoefenen en rijdt er daarom sneller overheen. Op de trails voelt dit zeer vloeiend aan en houd je meer tractie en dus snelheid.

Beperkte terugslag Het oversized bovenste tussentandwiel op de Slash+ vermindert niet alleen de pedaalterugslag die wordt veroorzaakt door de high-pivot vering, maar door de diameter en de positie van het tandwiel krijg je ook precies de juiste hoeveelheid anti-squat zodat je efficiënter kunt trappen. De geïntegreerde onderste kettinggeleider haalt de spanning van de derailleur, zodat schakelen soepeler gaat en de vering beter werkt. Gemengde wielmaat De Slash heeft een 29” voorwiel om over obstakels te denderen en een 27.5” achterwiel voor onovertroffen wendbaarheid. Voluit gaan met aanpasbare veerweg Stel de hefboomratio in met het omdraaien van een chip. Rij ermee in de minder progressieve stand voor een zachter rijgevoel, ideaal voor ruige trails met gehoekte hobbels. Zet het om naar progressiever als je grote obstakels tegenkomt en niet de volledige veerweg wil gebruiken of liever voor een spiraalveer kiest. Vlak of steil, jij mag kiezen Monteer (apart verkrijgbare) excentrische balhoofdcups om de balhoofdhoek een graad vlakker of steiler te maken zonder dat de brackethoogte verandert.

TQ HPR 50 – klein, stil, machtig De TQ HPR50-motor is superefficiënt en heeft een verbazingwekkende verhouding tussen vermogen en gewicht. De meeste motoren hebben tandwielen en riemen die ruimte innemen, geluid produceren en kapot kunnen gaan. De TQ HPR50 heeft een compacte en vrijwel geruisloze harmonische pin-ring-aandrijving die een heerlijk natuurlijk ondersteuningsgevoel biedt.

Extra informatie

Gewicht 28 kg
Aantal versnellingen

Accu locatie

Accu oplaadbaar in fiets

Frame Type

Handvatbediening

Hoofdkleur

Leverstatus

Materiaal

Merk accu

Merk banden

Merk casette

Merk crankset

Merk derailleur achter

Merk display

Merk handvattape

Merk motor

Merk powertrain

Merk remmen primair achter

Merk remmen voor

Merk standaard

Merk stuur

Merk stuurpen

Merk verlichting achter

Merk verlichting voor

Merk versnellingen

Merk voorvork

Merk wielen

Merk zadel

Model zadelpen

Model casette

Model crankset

Model derailleur achter

Model handvattape

Model remmen primair achter

Model remmen voor

Model stuur

Model stuurpen

Model versnellingen

Model voorvork

Model wielen
Model zadel

Motor locatie

Type accu

Type bediening

Type elektrische fiets

Type remmen primair achter

Type remmen voor

Type sensor

Type versnellingen

Walkassist

Wielmaat

Merk

Jaar

Accu vermogen

Ga naar de bovenkant